Uttråkad.

Kollar bara runt på bloggar lite, vilket jag endast gör då jag är helt sjukt uttråkad...
Men gud så arg jag kan bli ibland. Små tjejer som förstör sitt liv för en blogg, som skämmer ut sig, berättar och visar allt för hela värden, som snackar om saker de inte har en aning om egentligen och som kan tjäna så jävla mkt utan att göra någon alls nytta för någon. Men samtidigt kan man bli lite glad när man ser dessa bloggar, för jag blir glad att jag är den jag är och att jag inte är i deras kläder.
Ni tänker säkert: "Men hon bloggar ju också. Hon pratar ju om sitt privatliv."
Ja fast jag bloggar för skojs skull, och när jag känner för det, jag skulle aldrig vela ha det som jobb, iallafall inte som ett tusan riktigt jävla brabetalt jobb! :O:O:O och att det klart jag pratar om mitt liv i min blogg, annars skulle det väl vara lite konstigt? folk vill ju läsa om mig och om mitt liv (antar jag). Att säga sig gömmas bakom en låtsas person är ju bara fånigt, det är ett sätt att få säga och visa precis vad som hälst utan att stå till svars senare. Jag lämnar dock aldrig ut mig helt för världen. Jag tycker om att skriva av mig mina känslor ibland men skulle aldrig lägga ut eller visa det allra privataste delarna ur mitt liv.

Hahha aja, vet inte riktigt vars jag skulle komma med dethär, men kan bli himla arg ibland när man ser vad som händer på bloggar eller internet över huvu taget.

over and out ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0