Borde börja äta nyttigare och träna mer.

Ursh.. har kommit på att jag verkligen måste börja äta nyttigare och träna mer. Men hur ska jag kunna göra det när jag verkligen älskar allt men inte orkar ta mig till gymmet? Jag gruvar mig verkligen men jag behöver verkligen försöka. Tror jag ska frånochmed imorgon ha snackslöfte på vardagarna och så är det jag som traskar på stan imorgon innan skolan och köper mig en ny sportbh och sportlinne så peppen för träning kanske ökar.
Ikväll blir det prommis med Lollo troligtvis. Inte allt för dåligt iallafall.
Hittade ett tips på nyttit snacks här, har tänkt testa :-P

Nyttiga snacks

Ingredienser
Portioner: 4-6

100 g sötmandel
50 g pinjenötter
1 tsk Flingsalt
1 dl russin
1 dl torkade Aprikoser

Gör så här
Rosta nötterna i en ”torr” panna tills de fått fin färg. Strö över salt. Tillsätt russin och aprikoser och låt allt värmas hastigt. Lägg över i en skål och servera som snacks.


Kommentarer
Postat av: ingegodis på vardagarna anna

Ha godis å chipslöfte med mig å jennie mån-tosd dagar vetja=D då kan vi peppa varandra ;) om du vill ha längre kan jag det med=) You can do it!

2009-09-02 @ 23:54:19
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0