Fikasäljarna!


Har suttit och sålt fika på annas mammas jobb hela dagen idag. Trodde inte vi skulle vara där så länge men det blev så iallafall, då fick vi det mesta sålt iallafall :-) ungefär 1200 fick vi ihop! Tycker vi var riktigt dukitga! :-)
Å vet ni va? det var det en kvinna som kom fram till mig då jag satt och spelade gitarr och sjöng (för att försöka få mer kunder). Hon sökte duktiga sångerskor och hon ville ha mina kontaktinformationer så hon kunde ringa mig till vår/sommaren för kanske nån spelning på nått bröllop osv! himla kul :-]!
Förresten, jag sa ju jag skulle visa håret idag men det får bli imorgon, då blir det nog många bilder eftersom det är Halloweenfest på SATION! :-D så  dåfår ni se mig i mörkt hår. Men jag fick då världens bästa reaktion av anna enmark igår iallafall, hon tyckte det var jättefint så nu känns allt mycket bättre :-) Är van att se mig i mörkt hår men det känns ändå lite konstigt för jag är mer bekväm i ljust hår.
Anyway.. ikväll ska jag fråga om anton vill följa ner och simma för att få lite välbehövd träning :-) om han inte vill så får han titta på.

Vill egentligen börja tagga för imorgon men det är svårt innan man vet ifall man har partydricka eller inte. Håller tummarna iallafall.
Ne nu står en nap på listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0