Rädda nästa jul!

Nästa år ska det komma en ny pralin i Aladdinasken.
Chokladasken som är en stor del av juletiden för mig. Utan en Aladdinask under granen är det något som saknas. Men nästa år ska en försvinna för att få plats med en ny, gör som jag och rösta här på den pralin du absolut vill ha kvar!

Den som ligger sämst till i tävlingen är Ägglikör vilket för min del är helt oförståeligt. Vem kan gilla Apelsintryffeln, Mjuktoffee eller Pärlnougaten bättre än den? Snälla rädda Ägglikören!
Men jag är glad att två av mina absoluta favoriter låg ritkigt bra till. Men jag var ändå tvungen att rösta på Körsbärlikören för den får Aladdinasken absolut inte förlora för det är den som skriker jul för min del.

Kommentarer
Postat av: a.

ägglikör=bajs

2009-12-01 @ 17:25:10
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0