that's why I'm so frightened.


"After you've had it, there isn't even life without drugs" 


replik från Go Ask Alice


Jag hatar det. Jag hatar, jag hatar, jag hatar knark! och kommer alltid göra! Jag har aldrig testat och kommer aldrig göra och kommer tyvärr aldrig förstå de som testat eller lever på det dagligen. Man skadar inte bara sig själv utan även alla runt omkring sig. Man skadar de som bryr sig om en, kanske inte fysiskt, men psykiskt.
Kanrk kan gör att man mister den man älskar, på så många olika sätt.. 
Jag har svårt att prata om knark.. låter kanske fånigt, men jag börjar gråta när jag ska försöka diskutera det. Bara tanken på vad som får en människa att vela förstöra sig själv innifrån och ut får mig så ledsen..
fan! kan inte ens hålla inne tårarna nu..

Vissa säger att alkohol är samma sak -om inte värre i vissa fall. Och kanske är det så,  jag är ingen expert. Det dör säkert fler av alkohol varje år än av knark. Men om ni tänker efter så är det ju fler som förbrukar alkohol än knark så detär kanske inte så konstigt att det dör fler av det. Men saken är den att alkohol är inte helt olagligt iallafall, men det är knark och det finns ju faktist en anledning till varför, ellerhur?

Hursomhälst, detta är ju bara vad jag tycker & känner.
 Jag livsrädd för just knark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0