the trasher


Nu har jag suttit i två timmar och trashat ännu ett par byxor men nu till den andra dottern i Enmarksfamiljen. Fick ett sms för någon dag sedan där de bad mig om att trasha Julias byxor också och givetvis gör jag det. Det jobbiga är att det är stretchjeans de velat ha fixade och det var sjukt mycket svårare än hårda jeans som tex cheapmonday som mina egna byxor var.  Haha, aja, hoppas hon blir nöjd med resultatet iallafall :-) tar med mig de ikväll när jag träffar anna så hon kan ta hem de till sin lillsyss.
Borde typ göra dethär för pengar haha, man får lämna byxor i postlådan med en hundring åså fixar jag de samma dag om jag har tid ;-) haha njaa.. skulle nog bli less
Idag ska jag klippa gräsmattan och sedan blir det grillning och lekar osv på falkan med kfum-folk.
Sedan i kväll blir det typ bull-bakning och hommus-görning med syrran :-P
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: jjuulia

SKIT NÖJD BLEV JAG! nu har jag ett helt par nya jeans :]

2009-06-16 @ 22:06:38
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0