Falkträsket istället för utomlands?



Har börjat titta en massa på utlandsresor men det är såp svårt att hitta för ett bra pris! Anna började snacka om utlandsresa idag när vi låg på falkträsket och solade. Det var hon, amanda och tina som hade kollat på utlandsresa just när skolan började , men när jag pratade med mamma ikväll så tyckte inte hon att jag skulle "slösa" pengar på att fara utomlands utan anton.. och faktist, jag vill verkligen ha honom med :-$  Så jag har kollat på utlandsresor för mig å han nån gång på höstlovet, men det är OMÖJLIGT! Internett SUGER ibland för allt är så kompliserat! Måste nästan gå in på en resebyrå i stan och så får jag berätta hur jag vill ha det åså får de kika på vad som finns :-) de kan ju faktist sina grejjer så de borde ju kunna fixa detdär bättre än mig.
Imorgon blir det upp tidigt, shopping med kussen + lunch (min födelsedagspresent från henne), sola, jobba. Sen fredag-lördag fick vi för oss att vi skulle fara till vildmarkskampen i Svansele och hyra fyrhjulingar och fara till en stuga å övernatta.. men snackade med anton och han tror det skulle bli rätt dyrt för vi får nog inte "kompis-pris" som han. Så jag tror jag och kussen får hitta på någet annat istället.

Ne nu måste jag i säng!! ska upp tidigt förtusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0