en till såndär lista. I know you like!


Modell: Jag
Foto: Julia
Redigering: Jag

Vad heter du?: Judit Moa-Stina Lindström
Ålder: 17
Längd: typ165 cm
Hårfärg: Guld/mellanblond
Ögonfärg: Grön
Beroende av: kärlek
Hur mycket smink använder du dagligen?: ganska olika men har alltid foundation och rouge iallafall.
Vad har du ätit idag?: mackor med baconost och sen glass med jordgubbar
Dagens klädselmjuka kortkorta shorts och en tröja med djungeldjur på (min pyjamas) 
Glädje just nu?: hmm.. bli frisk? är nyfiken på alla hjärtans dag också
Irritation just nu?: FÖRKYLNINGEN
Senaste låt du hörde?: "I want you to want me"
Senaste inköp?: 9st tights från cubus
Vilka hårfärger har du haft?: brunt (alla olika nyanser), lite orange, rött, åså blond såklart
Brukar du äta frukost?: Oftast, då jag hinner
Vad gör du om helgerna?: umgås med folk, festar lite då&då och allmänt chillar
Gillar du att få uppmärksamhet?: Jo visst
Husdjur: Lucia & Castro (kissemissar)
Hur är ditt hår?: risigt som fan
Brukar du bädda sängen?: rätt ofta faktist
Har du mest skivor eller filmer?: filmer
Favoritaffär?: h&m och även lite veromoda tror jag
Vad har du på väggarna?: en 42 tums tv (eller tror den är 42.. eller nått liknande)
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: åhå, så snart som möjligt, typ 18 el 19?
Hur många timmar sover du per natt?: 6 typ 
Beskriv dig själv med tre ord?: sexymama när det enda ordet so behövs 
Vem betyder mest för dig?: omöjligt att säga, alla betyder så mkt på så olika sätt
Föredrar du att vara singel?: nee
Är du singel?: nee
Senaste hångel?: hm, i förrgår tror jag.. eller du kanske menade person? haha
Hur mår du just nu?: snuvig och sjuk men annars prima
Senaste program du såg på?: svampbob fyrkant 
Senaste film?: oj ehm.. the holiday tror jag
Vad var det senaste du sa?: "joo,den är stor!"  (jag menade min och annas tunnel vi gjorde i snöhögen)
Hur ofta tvättar du ansiktet?: varje dag
Vem vet mest om dig?: anna, lollo & kajsa tror jag
Vad har du i ditt fönster?: en stålgej formad som ett hjärta som jag gjorde på  mellanstadiet typ
Vem var den senaste personen du umgicks med?: antonplankton
Hur dags gick du och la dig igår?: vid halv 3 maybe
Och klev upp?: vid 11 tror jag (asså i morse)
Vad behöver du mest just nu?: PENGAR!!
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: haha pinsamt men det har jag nog säkert
Har du bra minne?: ganska bra faktist, beror på vad det handlar om såklart
För eller emot plastikoperationer?: nja, folk gör väl som dem vill
Vad ska du göra ikväll?: måste typ plugga engelska och så blir det nog lite blogg, msn åså topmodel
Svårt eller lätt för att sitta still?: rätt lätt tror jag, inget jag brukar tänka på speciellt mkt. men jag gillar att sitta?
Är du enkelspårig?: ehm vet inte
Hur vill du avsluta det här?: hejdå :)

Kommentarer
Postat av: matilda

åå vem är du ihop med :O

2009-02-12 @ 11:32:34
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0