gårdagen

Gårdagen var tråååååkig :S
jag skulle egentligen vara med Evepevve men hon ville aldrig svara, varken i hemtelefonen eller mobilen.
började ringa vi 11 på morgonen  och ringde flera ggr varje timma, hela dagen ;S ;P hahahah
sen vart jag less och la mig och sov istället och sen senare mot kvällen sminkade jag mig bara för skojjs skull ^^
 Syrran ringde, från Gb, och vi pratade i typ 2 h . sen skulle jag äta så jag tänkte, "jag ringer eve en gång till sen får det vara nog" - då svarade hon!!! :D hon hade varit i Luleå hela dagen och hon hade glömt att det var igår hon skulle umgås med mig ..
men då var jag med evepevven mellan 22.00-4.00  igår ;) HAhahah vi var lite smått busiga då alla i mitt hus hade somnat ;P mohahah


Kommentarer
Postat av: evlis

oja oerhört busia !
;)

2008-03-24 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0