kung av sand.



Nu är mitt bildarbete snart klar! TACKÅLOV! det är det enda jag ahr kvar i veckan.. förutom engelskan :S!? läraren är ju galen! ger oss läxor hela jävla tiden! :O aja.. jag gör den typ nu så ahr jag gjort bort allt för veckan ^^
hoppas bara jag inet ligger efter i massor i kinesiskan nu när jag missat två lektioner :(.. jaja, jag lär väl se på onsdagmorgonen ^^

Jag och lollo kollade utlandsresor i mars ... fan va dåligt det är av sånna då! :O (till billiga och roliga festställen asså)
jag vill utomlands! det avr fan mer än ett år sen jag kände den varma luften omringa kroppen och den kokheta sanden mellan tårna :'( miss it
!

LÅNGSOVMORGONEN IMORGON IGEN! :D Yippiee!
så därför gör det inte så mycket om jag är uppe lite extra länge idag ;) hihi (A)
msn är en bra nattkompis =)

vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0