I skip my pride.

ännu ett tråkigt inlägg, men jag måste skriva det som jag inte kan säga till nån just nu...
Ni kan ju skippa att läsa dethär om ni inte är intresserade, eller inte orkar.

fan, känner nästan inte för nått just nu.. men jag måste ju börja peppa för jobbet ikväll.. men jag känner verkligen inte för det.
jag vill till ett annat ställe.
Vill ringa ikväll, men vet inte om jag vågar.
Ett år har gått.
Jag känner för att gråta, men vill ändå inte.
Jag hatar den känslan.


Nae nu får jag fanimig ta och skärpa mig!
nu ska jag gå och blåsa håret och sminka mig, man vill ju inte se allt för risig ut bland alla festklädda.
Va med dem ni älskar, ni som kan. Jag menar.. det är ju fortfarande juletid och då ska man vara med familj och älskade.
Hoppas ni får en bra kväll.

vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0