12 04 08

I have run out of tears

image146Förlåt, jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag har bara varit så less... :S
 ( don't know why.. men ja..) kan kanske vara något med att det är något olycksbringande i luften..
















asså det måste vara nått olycksbringande i luften :
¤ Martinas bror Marcus dog.. (just efter han fyllt 18)
¤ 2 ungdomar somnade in och dog.. (typ av någon slags drog. inget vet säkert)
¤ camillas hund Skrållan blev dem tvungen att ta bort.. (hon vart sjuk)
¤ min kissemisse Fia dog.. (blev helt plöttsligt akutsjuk & dog inom 10 min)
¤ 4 par jag känner - har gjort slut.. (inom de två senaste veckorna)
¤ & snart ska Annas familj ta bort Signe.. (hon är gammal och mår typ dåligt)


och varför vill det aldrig bli vår!!!?
VA FAAAN!!!!?!?!?




jag hade så tråååååkigt igår.. gjorde inget på hela kvällen
- el joo, åt middag med familjen och umgicks lite med syrran(L) ,
men det räknas inte, för när syrran drog (vid kl. 22.50) så kände jag mig ensam ... :$



Aja, ikväll blire iallfall att hitta på någe roligt med IDA :D:D♥
gummsan, jag längtar redan :]
två snyggingar som vi, + systemkamera  -kan det bli bättre? hahaha ;P







Kommentarer
Postat av: Ida

Du. Jag. Systemkamera.
Du har rätt, det kan inte bli bättre! ;)
längtar! puss

2008-04-12 @ 11:51:14
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0