Soff-funderingar

Vi har nu landat hos mamma & pappa och har alltså kommit halvägs i den stora flytten med slutdestination på Östra Nygatan. Fortfarande är det lite städning kvar att göra i läggan på getis, men vi kommer inte bo där nå mer. Nu blir det någon vecka här och sen, förhoppningsvis redan kring den 20:de, får vi vårt nya hem.
Jag har börjat kolla på soffor till nya lägenheten. Det är så sjukt dyrt med soffa, och jag har ingen djup plånbok tyvärr men jag har hittat en jag verkligen gillar och hoppas på att kunna köpa! :-) Stor, snygg, fin färg och bra pris! Så detta är absolut ett tips till mina vänner som jag vet också är i flytt-tagen just nu! Jag har inte sett något annat ställe som har lika mycket soffa för samma pris som på Trademax och dessutom har gratis hemleverans! Och btw, skriver ni om dem på er blogg så får ni även ett presentkort på 500 kr, fett värt!
 
Jag och Anton ska ioförsig bara bo på 50 kvm och vardagsrummet är ju alltså inte förfärligt stort, men när jag bjuder över mina vänner på fest hos oss vill jag att alla ska kunna rymmas vid ett och samma bord och ha det mysigt! Jag tycker det ser hemtrevligt och välkomnande ut med en stor soffa så jag håller tummarna för denna!
Tänkte mig denna (fast vänstervriden, dvs det öppna slutet på andra sidan). Den ser vit ut på bilden, men tror den är mer beige i verkligheten. Finns även i svart, grått och brunt.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0