tisdag 04/09/12

I eftermiddag kommer säkert mäklaren ringa och fråga om jag är intresserad av lägenheten och om jag vill vara med på budgivningen, som troligtvis blir imorgon. Självklart kommer jag säga ja, men jag hoppas det bara är jag, fast det är ju önsketänkande så jag hoppas det iallafall inte är så himla många som vill vara med och slåss!
I kväll blir det häng med Amanda. Det var ett tag sen sist, så det blir trevligt :-)
Bättre i ryggen känns det nu också :-) dock tror jag fortfarande jag far till Massörerna på torsdag för att få det uppmjukat, och finns det inget att knäcka till så hoppas jag att jag får en lång massage istället!

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det är alltid bra att fara tillbaka till massören efter att man knäckt till i ryggen, oavsett om det blivit något "dåligt" igen eller inte :) Hoppas det går bra med lägenheten, lycka till!

2012-09-04 @ 06:46:44
URL: http://jossseforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0