söndag igen

Imorgon är det tillbaks till vardagen. Och nästa helg kommer främst att bestå av utflyttning. Imorgon skriver jag kontrakt för den nya lägenheten och nästa måndag lämnar jag över nyckeln för denna. Har inte fått separationsångest än, men lär få det nästa söndag.
Det blir en månad hemma innan vi får tillgång till den nya. Känns helt okej att flytta hem, men kommer nog kännas konstigt. Hoppas jag inte blir för bekväm, då kanske man inte vill flytta ifrån föräldrarna igen?
Nja, tror inte det ska vara ett problem!
Måste börja planera en Ikearesa också! Har startat på ny kula så behöver ganska mycke möbler. Dock vet jag inte hur pengarna ska räcka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0