hemma

mobilinlägg:
 
Är hemma från jobbet idag. Har varit halvkrasslig hela veckan och i natt har jag knappt kunnat sova, har huvudvärk (och öronvärk?) , halsont och känner mig almänt slut i kroppen. Får alltid dåligt samvete när man inte kan komma och jobba, men en dag hoppas jag dem kan klara sig utan mig. Idag ska jag inte lämna sängen tror jag, eller jo, måste väl käka nått och kanske tänkte baka cuppisar, om vi har allt hemma dvs. Affären står ju knappast på schemat. Kanske ska på lägenhetsvisning ikväll så det blir väl enda gången jag lämnar lägenheten för idag. Budgivningen för en lägenhet jag verkligen vill ha startar idag och jag kommer vara redo att kämpa. Har dock inte så mkt hopp om att få den. Börjar vara sjukt less nu, men det värsta man kan göra är att buda högre än vad man tror en lägenhet är värd, och i slutändan tror jag det är rätt klokt. Ne nu blir det att försöka sova lite.
bild snodde jag av terese

Kommentarer
Postat av: terese

krya på dig <3!!

2012-09-20 @ 12:06:32
URL: http://teresenaa.blogg.se
Postat av: ThereseP

Lycka till med budgivningen och krya på dig!!=)

2012-09-21 @ 08:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0