Jobb sen stads

Jag trodde jag skulle vara arbetslös i sommar, eller rättare sagt, jag hade planerat att vara arbetslös och istället måla ytterdörren och garagedörrarna hos mamma och pappa och kanske få en slant för det. Nu visar det sig att jag sammanlagt har typ 3 (extra)jobb.
Igår var jag och skrev på kontrakt och testade ut arbetskläder på ett företag som heter Adecco. Jag ska jobba som inhoppare åt dem på ett lager på Axfood Närlivs AB när dem får sjukanmälningar och jag börjar på måndag. Jobben är oftast mån-tors, ibland fredag, tiderna 7-17. Helt okej om du frågar mig. :-) Dock är det väl inge kul att vara inhoppare, men tydligen har dem ganska mycket sjukanmälningar så kanske kommer få jobba rätt mycket ändå.
Idag ska jag på mitt tredje jobb vilket är att dema produkter i matvaruaffärer. Idag är det på Coop Konsum i Burträsk jag kommer att stå, och jag ska dema "Pringles med mer smak". Så kom och smaka vettja ;-)
Efter det blir det att stressa hem (45 min bilresa...) och skynda mig att göra mig klar inför förfest på moröbacke och sen utgång på Stadsfesten. Kommer bli en toppenkväll tror jag :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0