Glad midsommar!

Kanske ska säga att vi har kommit hem nu, eller rättare sagt i onsdags kväll. Har haft en jättebra resa! :-D är dock sjuk nu så ikväll blir som en vanlig midsommar, med bra mat(min första utan sill&potatis osv), dricka och lekar + 3 ton snorpapper och några liter nässpray. Detta år spenderar jag midsommar med min familj :-) det klart det är lite tråkigt att missa det roliga med mina vänner, men är samtidigt mycket glad att jag ska vara med min familj (speciellt när jag inte känner mig helt kry) :-) tror vi kommer ha ritkigt trevligt!

Ha nu en riktigt bra midsommar!

Kommentarer
Postat av: marrr

Du måste hänga med mig i veckan för jag är ju ledig nu!:D

2012-06-23 @ 11:56:28
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0