Sommarlov

Har föresten glömt att berätta att jag har sommarlov nu ;-) eller sommarlov och sommarlov... vet ju inte vad jag ska göra till höst så man kanske bara kallar mig arbetslös? Aja, skit samma! Har fått veta mina betyg och jag är nöjd! G i Matte D, G i Fysik B, VG i Kemi B  &  MVG i Biologi B. Är så glad att jag tvingade mig igenom detta halvår och är stolt över mig själv att jag orkade och klarade mig i alla kurser! :-)  För tro mig, att gå alla dessa jobbiga kurser på en och samma gång, det är ingen lätt match.
Så vad händer nu i sommar då? Jo först ska jag till grekland en vecka (13-20 juni), sen resten av sommaren ska jag spela beachvolley, träna, jobba hos mamma och pappa, sola, festa, men framför allt ska jag fundera vad jag vill göra till hösten. Plugga? eller Jobba?. Är inte sugen på nått av det om jag ska vara ärlig. Jag är mest sugen på att flytta. Och vart vet jag inte än. Men det är väl det jag måste fundera ut under sommaren, jag har ju ändå på mig ca 2,5 månad :-)
Ne nu hämtar Amanda snart upp mig för att fara på stan en snabbis. Måste fixa det sista innan resan. :-D Ta ut pengar och köpa shorts (har vuxit ur alla mina gamla... kul..).

Kommentarer
Postat av: Arijan Kan

Snyggt jobbat Moa-Stina! Gick ju natur, så vet mycket väl att Fysik B och Matte D är en pina! Grymt jobbat! :-)



//Arijan

2012-07-04 @ 00:09:35
URL: http://www.arijankan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0