20 januari 2012

Idag är en speciell dag. Det är den 20 januari. Denna dagen varje år tänker man lite extra på sorg och saknad. Jag tänker varje år på Martina och hennes fina föräldrar som miste en son och bror denna dag för fyra år sedan. Begravningar brukar hända ganska fort efter någons bortgång, men efter denna tragiska olycka blev det ju inte så. Därför är det en extra speciell dag idag. Idag får dem äntligen ta ett riktigt farväl.
Jag fick tyvärr aldrig nöjet att lära känna Marcus, men Martina är en av mina närmaste vänner och jag vill vara där för henne. Själv tycker jag det är lite svårt att veta vad man ska komma med för sinnesstämning till minnesstuden i eftermiddag, men en sak är säker, jag vill vara där och visa stöd. Jag tror och hoppas att det kommer bli en fin dag.



En bild från Antons kusin Jespers begravning i höstas. En fin men sorglig dag. Din familj och vänner saknar dig mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0