slapparonsdag

Har pluggat två kvällar i rad nu. Idag har jag haft fysik B och kemi B -prov. Gick verkligen INTE bra på fysiken, förväntar mig ett ig tyvärr. Kemin gick kanske lite bättre, håller tummarna för ett g. Men nu är det bortgjort iallafall. Efter den jobbiga skoldagen så var jag och Martin och delade ut flygblad på stan. Är inte så duktig på sånt, gillar inte att vara besvärlig eller påträngande och vet att folk tycker det är jobbigt med personer som delar ut flygblad (även jag kan tycka det ibland). Men fick ändå rätt många att ta ett blad och vissa (fler äldre) lät lite småintresserade :-) Dessa flyblad handlade om att stoppa vinstslöseriet i skolan.
Iallafall, efter ett par slitsamma dagar så ska jag ikväll bara slappa framför tv:n och datorn iförd min onepiceare :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0