Helg, och ledig helg dessutom!

Ja, då var det helg och vi ska ta kvart över fyra bussen till svansele. Känns underbart att bara få slappa en hel helg! Vila ut inför nästa jobbvecka och inför stockholm nästa helg! :-D Har försökt att hålla mig från att shoppa innan stockholm och faktist har jag varit otroligt duktig ska ni veta! Det enda jag köpt är ett par söta solbrillor på cubusrean för 25 kr och sen hittade syster en klänning, jag gått och kollat på flera månader, på rea på H&M.se så den klickade vi hem och kommer troligtvis till veckan. Den har kostat 500 kr och kostade nu 300 så jag tyckte jag kunde unna mig den fina långklänningen. Tänkte framförallt ha den på mig när jag fyller 20 då vi är utomlands på någon strand! Men iallafall, nå mer har det icke blivit av shopping på länge! Men i stockholm, då jävlar!!! Jag ska köpa så mycke shorts, fina linnen, klänningar, shortor, bikinisar, skor? - sommarkläder som det bara går! Dock hade jag inte tänkt slösa mer än 3500 under hela resan så, får väl räkna med att en tusenlapp eller kanske 1,5 går till mat, tunnelbana och fest?
Idag tänkte jag, innan bussen går, hinna ta en dejt (med kanske fika involverat?) med Terriberr! Hon och jompen kom ju hem från thaithai i förrgår kväll så jag längtar efter att se henne! :-) De har ju varit borta en hel månad från oss!
Ne, nu ska jag se ifall terr vill svara på mitt sms. Hej med er!
Ha en bra helg! :-D


Stockholm, P&L - vilka fler äventyr ska vi hitta på tillsammans i sommar montro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0