Vad flög det i mig helt plötsligt!?

Idag har jag varit toppenduktig tycker jag! :-D Steg upp 10 i morse, gjorde mig i ordning och gick ut på en låångprommis med världens bästa Louise. Vi gick in mot stan, köpte en latte och gick till moröhöjden och moröbacke, och sedan ner mot stan igen. Måste ha varit minst en mils lång promenad som tog ungefär 2 timmar. När jag kom hem vilade jag lite och sedan var jag tvungen att slita mig själv ur sängen och trots mina möra ben fara på ett 45 min Afro PowerDance pass på friskvårds.
Imorgon jobbar jag 10.45-18.00 och klockan 19.15 blir det BodyJam med Kajsa, tredje veckan i rad nu faktist och jag gillar det :-) På tisdag har jag bokat in Afro PowerDance igen men inte säkert det blir att fara på det, ska nämligen på en lägenhetsvisning och jag prioriterar faktist lägenhet mer och jag kommer ju redan ha tränat två dagar i rad då och det är ju bra nog :-)



en prommis för 2 och ett halvt år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0