i.d. bare minerals

Tänkte nu äntligen skriva om mitt i.d. smink! Bättre sent än aldrig som man brukar säga.
Jag beställde från Gorgeous Shop och jag köpte ett 8 delars kit med färgerna Light-Fairy Light. Detta kit kostade inklusive frakt ca 500 kr. Ett startkit innehåller två foundations, en concealer, ett solpuder och en mineral veil -allt i puderform! I detta kit får man även tre orginalborstar som separat brukar kosta kring 200-300 kr/st så ni förstår nog säkert att för endast fem hundra kronor är detta ett riktigt kap. När jag öppnade paketet innehöll det inte bara 8 delar utan 11 delar. Paketet inehåller en instruktionsbok och dvd-skiva om hur man använder sminket på bästa sätt och i mitt paket de hade dessutom även skickat med en liten gorgeous shop påse (ej med på bild) och en i.d. primer test.




(obs, sminkproduktbilderna är tagna med min wildfire)

Nu ska ni få se lite för och efter -bilder från en dag då jag skulle till jobbet men ville ha en fin, bra grund eftersom jag skulle på fest efteråt.

Nyduschad och insmord i ansiktskräm och primer. Snygg I know!


Sminkad med alla i.d. produkter + maskara och ögonbrynsskugga.

Jag måste säga att jag är otroligt nöjd med mitt i.d. smink. Jag tycker det är helt suveränt! Enkelt att använda och gör att huden ser naturligt snygg ut.

Jag tycker du borde testa du med! :-)

Kommentarer
Postat av: Terese

Blir jättesugen på att beställa hem! :D

2011-03-24 @ 20:11:30
URL: http://teresenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0