lever för imorgon

så har dagen varit. Jag har kämpat på på jobbet med en endaste tanke i huvudet, imorgon är jag ledig! Jag kan göra vad jag vill, ta en tjejeftermiddag med mig själv, basta, ta en cider och lyssna på bra musik, göra hårinpackning och ansiktsmask, ta en långdusch, måla naglarna, käka något (en grekisk sallad perhaps), locka håret, sminka mig i lugn och ro och sedan cykla iväg till anna för bucketparty och trevligt sällskap :-)
Det kanske blir träning mellan 10-12 , beroende på om två till har tänkt hoppa av så min reservplats blir en plats. Men annars gör inte det så mycket, då blir det sovmorgon istället :-) kan egentlgen behövas eftersom jag haft svårt att somna utan anton, eller svårt att somna kanske inte är rätt uttryckt.. det är inte somnandet som är svårt, utan det är detdär att få sig i säng, vela gå till sängs, de är de där minuterna just innan man somnar som är jobbiga.
Iallafall, jag kommer ha en toppendag imorgon, hoppas ni andra också kommer ha det! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0