Internationella kvinnodagen / Fettisdagen / Första-egna-lägenhetsdagen !

Ja, så idag är det alla de ovanstående sakerna vi ska fira! Idag har jag hyllat oss kvinnor genom att se Tangled med mamma och syster, ätit semla till filmen och förut idag köpte jag en lägenhet! :-D :-D! SJUKT SÅ GLAD JAG ÄR! Helt toppenglad! Jag hade sådan överenergi när budgivningen var igång att jag bara rusade fram och tillbaka i mitt lilla rum (som typ egentligen är lika stor som min lägenhet jag nyss köpt). Jag tror det blev sagt att det ska bli inflyttning 1 april men imorgon ska jag möta upp säljaren och mäklaren och skriva kontrakt så då får jag exakt veta hur det kommer bli.
Mer om lägenheten berättar jag sen. Det har varit en ritkigt spännande dag och nu ska det drickas te och sen sovas. Jag har möte på jobbet imorgon tidigt tidigt (08.30) och sen är mötet om lägenheten klockan 11 så då måste jag ju vara pigg! :-)
Ha det BÄST!


Idag har jag varit så otroligt glad och sprallig. Som ett barn på födelsedagsmorgonen.
Konstigt att känna sig så liten men ändå förstå att jag börjar bli stor..
Lillasyster växer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0