I guess it's up to me now, should I take that risk, or just smile?

Ja, jag borde väl berätta om min spännande helg i happis snart men jag känner inte riktigt att jag har tid, ork eller lust just nu.
Idag ska jag på stan och köpa saker till lägenheten, packa, hämta bilen från servicen, sen ska jag vara barnvakt åt Liv i några timmar, sen packa lite mer och planera hur och när vi ska ha tid att börja flytta in saker till lägenheten. Vi får nycklarna imorgon vid 12-tiden men jag jobbar onsdag,torsdag,fredag,lördag så det är bara några få timmar varje dag jag har tid att flytta vilket gör att planering blir ett måste! Jag försöker se om Lina vill ha mitt fredagspass eftersom Emil Jensen är i stan då och jag hade välidgt gärna velat se han uppträda igen. dessutom hade det varit bra att få göra ännu mera flytt då men men, det är inte superviktigt att jag är ledig den dagen, jag kommer ju ha med i min planering att jag jobbar. Söndag är jag dock ledig på riktigt och då tänkte jag att det blir då vi bebor lägenheten for real :-)
Detta blir en jobbig och stressig vecka men endå spännande! Varenda minut är uppbokad med jobb och flytt och mest troligt toxic på folkparken lördag kväll.
Ha tålamod med mig, inte säkert det blir så mycket mer uppdatering denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0