I know that I've got issues, But you're pretty messed up too.

Jahapp, då fick jag nyckeln till jobbet i handen och ska öppna kl 11 och jobba till 17. Klaga gör jag då icket, för jag behöver varje timmlön.. :-)
Så nu ser morgondagens plan ut: Jobb, spruta, prata om hus i hua hin, övningsköra lite?, förhoppningsvis lite mys med my b.friend och hinna plugga körkort.

 

foto: Ida sommaren -09, red: jag

 

varför kan jag inte få dåliga minnen, händelser och tankar ut ur hvudet?
glömma har jag förstått att jag aldrig kommer göra,
men hur lång tid ska det ta innan det inte har någon betydelse?

hur lång tid ska det ta innan jag är "lagad"?
kan någon svara på det?
för jag gillar fan inte att ha ont och jag förstår inte varför det tar sån tid..

Kommentarer
Postat av: isabelle

<3

2010-09-06 @ 00:25:18
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0