Ja typ såhär känner jag mig ibland. Jag vill ryta!


Jag är ingen arg och hämdlysten person, jag är ingen som vill att någon ska känna samma dåliga känsla som jag känner (om ni förstår vad jag menar med det haha). Men helt seriöst, ibland, även fast jag försöker att låta bli att visa det eller prata om det så blir även jag förbannad, och ibland kan jag också bli så tokigt hämdlysten! Men hämden, den utför jag aldrig, och ilskan den drar jag in och får sedan dåligt samvete för.
Nu är en av de stunderna jag bara känner att - jag vill supa, festa och ha roligt! Måste kanske fira mitt körkort (om jag klarar det dvs) om två veckor, jobbar ju varje helg så jag hoppas folk är festsugna en vardag ;-)

Ne nu känner jag att jag har kebab i hela ansiktet och jag håller även på att brista i gråt så jag tror jag går och tvättar ansiktet. Kropp och hår får bli imorgon, för nu vill jag bara isäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0