OnePiece, Hot OR NOT!?

Haha har skrattat rätt hårt åt detta klädesplagg (speciellt den där det står onepice med liten text över hela). Såg dem först när vi var i stockholm med klassen i början av sommarn. Skrattade ihjäl mig då jag såg den men jag testade den för skojs skull. De är inte världsasnygga precis men riktigt mysiga!
Men nyss såg jag att vissa OnePiece faktist kan vara rätt fina, men gå ut på stan med en sparkträkt? Hmm det är nog ändå inget jag skulle göra, men vara hemma och mysa i, inge problem! :-)  synd bara att de kostar skjortan!



OnePiece - Lusekofte Marine, 1 290 kr


OnePiece - Teddy Fleece, 1 646 kr


OnePiece - Fusion Lila/Rosa, 1 646 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0