Att jobba på snabbmatsrestaurang.


Jobba på snabbmatsrestaurang ger en förståelse för det tuffa arbete man faktist utför. Jag har iallafall fått en helt ny respekt och jag tror alla dem som är fulla och gnäller borde få uppleva hur otroligt stressigt och påfrestande det är. Ibland blir det fel och ibland kan insidenter hända, vi är fortfarande människor vi som jobbar, och människor gör fel ibland.
Det är nog inte förän jag började jobba på KungsGrillen jag faktist förstod hur otroligt jobbiga fulla människor är när man jobbar på snabbmatsställen. De är döva, ouppmärksamma, gnälliga, arga, störiga och otroligt söliga. I det skick jag var fysiskt idag + hur situationen var på jobbet idag hade det inte krävt mycket till för att jag skulle ha brytit ihop.
Ne fan, nu ska jag in i duschen sen bums i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0