Frukost ute


Rätt fint väder idag! :-) ska ta på mig bikini, göra mig frukost och gå ut i solen. Sen vid 2 ska jag klippa mig hos Mia. Ja.. borde plugga idag ... fyfan, denna vecka är inget jag ser fram emot.. två redovisningar, två prov onsdag och en stor inlämmning fredag som jag endast kan jobba med på skolan.. har ingen aning när jag ska hinna det. + att vi måste planera sista veckorna i skolan och studentdagen med klassen och den enda dagen vi har att göra det är tisdag på r-tiden. Undra hur det kommer gå.
Men på fredag är det UmeåYran och jag känner att detär välbehövt! Det blir starten på den sista roliga tiden i skolan och jag & marr ska parta som aldrig förr!

Kommentarer
Postat av: marrr

sant, som aldrig förr! ;)

2010-05-23 @ 15:55:53
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0