Snökul


Hej, dålig uppdatering blir det då man har mycket för sig och är
lat när man inte har mycket för sig. Borde verkligen lägga upp bidlerna från paris, men har fortfarande inte fått de från annas eller martinas kamera vilket känns tråkigt om ni bara skulle få se mina foton. NE, jag vill ha deras bilder innan ni får se de. Samma sak med vithattenbilderna tror jag :-) vill nog ha bilderna från de andras kameror innan jag lägger ut de :-P

Ikväll blir det grillning och pulkåkning i vitbergsbacken :-) Kul kul! Var längesen jag umgicks med anna och riktigt längesen med Isa! Var längesen jag faktist umgicks med någon kompis, så ser riktigt fram emot ikväll :-)
Dessutom måste jag och lollo ha en dejt snart! Antingen till helgen eller nu i veckan någon gång!
Ne nu ska jag göra teh eller O'boy eller nått sen lägga mig i sängen å se på tv & vila innan kvällens aktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0