Jag förstod aldrig hur bra form jag var i, förän jag slutade.

Skottade hela dagen, på garagetaket. Jobbit var det, ett träningspass, men 500 kr rikare är jag ;-) Sen direkt efter skottningen for jag och latjade på volleybollen. Roligt, jag har saknat det, men faktist tror jag mest jag saknar laget, volleyvännerna, våran laganda och få spela med er. Men hursomhälst är jag glad att jag for dit, jag behöver träning. Jag förstod inte hur jävla bra form jag var i förr, förän jag slutade volleybollen och det gick nästan ett helt år utan nå speciellt mycke träning.. Skulle typ kunna döda för att få tillbaka den konditionen och formen jag hade då. Men men... sånt är livet antar jag. Att förändras, bli större - på alla håll och kanter :-/
anyway, jag har ont i hela kroppen nu, från skottningen men framförallt från volley! Mina armar är blåslagna,
de är uppsvullna och gör riktigt ont när man rör. Det var otroligt längesen jag fick ont av en volleyboll, och nu ser det nästan ut som om jag är misshandlad på armarna.  Ska nog lägga mig i sängen och vila och se om det är något roligt på tv. Kanske slå en pling till anton :-]
ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Jobbade hela helgen så det blev inget för mig... hoppas ni kommer nästa söndag oxå. Då ska iaf jag vara där. =)

2010-03-08 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0