STUDENTEN

Hade en absolut fantastisk student! Trots småstrul, så som att min familj inte var utanför kyrkan då vi sprang ut, så var jag glad hela dagen! :-D En av de bästa dagarna i mitt liv, och jag vill göra om det!!!
Nu tänkte jag börja tacka:
Jag vill först och främst tacka min klass, TE3C! Ni har varit en bra klass i dessa tre år. Jag har haft otroligt roligt med er och är jätteglad att jag fått lära känna många av er så bra! Jag hoppas vi ska kunna hålla ihop i framtiden!
Sen vill jag tacka min familj som gjorde hela tillställningen och den fina låten åt mig.
Jag älskar er!
och sist men inte minst vill jag tacka hela Antons familj och alla andra som ville fira mig och anton den dagen! Det var verkligen kul att våra familjer äntligen fick träffa varandra. Ni familjen Holmlund, ni är underbara och jag är så glad att jag blivit nästan som en i familjen! :-)

TACK ALLA!

Nu är det bara bilder från den speciella dagen som saknas då ;-)
bild: 1-6,13,15,17 har Ida fotat.








































Tack för dessa 3 år TE3c!
12 år i skola, nu är vi äntligen fria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0