Bara två dagar kvar till examen!


Är så upptagen dessa veckor att jag kappt inte hinner skriva något! Eller ens lägga ut bilder!
Iallafall var det balen igår och jag kommer troligtvis lägga ut fler bilder, antingen ikväll eller imorgon (för jag är ledig). Det var riktigt trevligt på balen och jag hade roligt! Jag hade absolut ångrat mig om jag inte hade farit. Dock ville jag typ slå tjejen som hade likadan klänning som mig för hon visste  t o m  om att jag hade den klänningen innan hon köpte sin så... Det var ju mycket trevligt gjort av henne, kändes inte alls awkward..   Men hursomhälst var det en mycket bra kväll. Mina vänner var underbart vackra och min man var så otroligt stilig :]  Tack alla som hjälpe mig att få en sån förtrollad dag/kväll!

Om två dagar är det studenten och innan dess ska jag tagga som fan! Egentligen är det utgång Mollys idag men jag har zero pengar i min börs och på mitt konto och vet inte heller om min hals är redo för en kväll till innan studenten. Kanske ska råtagga till fredag istället ;-P


Kommentarer
Postat av: Emma å Liv

Både jag och Liv tycker att ni var jättefina! Det är ett minne för livet!

2010-06-09 @ 18:24:58
Postat av: marrr

alla vet vem som bar upp klänningen bäst! :)

2010-06-09 @ 18:58:02
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0