living alone

Sommar sommar sommar snart här!  
                                                                          
                                                                    grekland -07

Pust å puhh. Kom ganska nyss hem från affären. Min axel höll på att avlida på vägen hem (eftersom jag glömde att ta påsar och vågade inte gå tillbaka till kassan så jag var tvungen att ha allt i min väska) , men nog höll axeln ut och hem fick jag roliga saker som smör, ägg, bröd, tomatsoppa och toapapper ;-) men frukta icket, nån rolig sak drogs också på mammas coopkort , så som grekisk salladsdressing(which i luuve), marabou chokladkaka, galia melon och ett paket Extra tuggumin ;-P
Det blev ingen upptatering igår, det blev istället en hel anton dag :-) med mat, powernap, tv, massor av mys och ett avslut ute på balkongen ute i det blåsiga vädret invirad i en filt och med en kopp te i handen :-] mysigt värre.

måste tacka för alla som börjat kommentera :-) riktigt kul att se!

ne nu klagar magen och vill ha mat tror jag . Sen väntar en stor hög med disk :-( men sedan - mer bakning :-P tänkte göra cockosrutor idag, om jag orkar förståss.
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: rebecccaacca

Hahah vad vet du om det stina;)?

2009-05-28 @ 19:42:29
Postat av: Mattias

;) ja kanske på den veckan efter hultsfred i hultsfred när metallica kommer :P

2009-05-28 @ 20:13:06
URL: http://mattiasjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0