close to hart

Idag har jag tagit i tu med mitt rum. Vikt ihop klädbomben jag hade på fotöljerna och även damsugit och sorterat lite i min bokhylla. Har tyvärr inte rört mig utanför huset än men.. får se om det blir ikväll kanske :-) Vet inte vad kvällen bjuder på. Borde verkligen göra mitt PM , ska sätta mig med den nu på direkten tror jag. Men annars såhoppas jag att min älskling vill sova med mig i natt.
Blev ingen klippning idag eftersom jag kom på att jag inte har pengar till det .
Oj nu regnar det ser jag. Vad är dethär för väder? -Svensk sommar är kanske svaret. Jag som är så otrligt peppad för sommarlov,sol, bad och aktiviteter varje dag. Denna sommaren ska inte bli lugn! Det lär bli mycke partyn, många grillkvällar och allmänt ståhejj med vännerna :-) Längtar.
ne, snart är det mat, och före det: Americas Best DanceCrew på MTv
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: mia

Skönt att ha fått bort klädhögen! :P

2009-05-24 @ 19:28:57
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Dragana

Vädret ändras mycket här i Sverige. :P

2009-05-24 @ 20:23:30
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0