becouse everyone loves music

nu överför jag allt jag vill ha kvar från min dator till min externa hårddisk.
Vilket betyder att jag flyttar all musik för alla bilder är redan överflyttade
dit för längesen.
Nu tusiken ska min dator omformateras och börja må bättre :-) sen ska spottify installeras, för harfått ett konto anton inte använde så jag kan lyssna på musik där :-) och då kan marr&terr skicka sin Tagglista inför P&L till mig så jag officiellt kan börja peppa ;-D!
Ikväll kommer älskling och sover här igen :-]
Känner att jag inte orkar baka, men disken ligger fortfarande och väntar
på mig :-/ måste ta tag i den och även öva lite inför kinesiskan imorgon.
kankse inte uppdaterar så mycket mer ikväll.
vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0