Även jag kan.

Tack för att du peppar mig för träning
& parteeey


Idag ska jag göra alla stolta! :-) jag har varit och gymmat nyss -körde 20 apparater + kissande hunden + 10 min löpband vilket känns riktigt bra hihi. Sen blev jag jätte sugen på ben&jerry's glass men nej, jag har helt bestämt mig för att avra nyttig idag! Tro det eller ej ;-)!

:-) Blev typ happy när jag såg att vissa hade kommenterat mitt rubiks cube-inlägg och tycker jag är duktig som kan lösa den på under 5 min. HAha Där ser du plankton! Vissa tycker faktist att jag är häftig (A) hehe
Jag har lärt mig att lösa den mha min syrra och hennes pojkvän men tror att dem tog hjälp av internet. Vet tyvärr inte vilken sida men ni kan ju försöka googla det :-)

Btw, detdära med bubbla&buckla ..jaa.. asså jag tror alla fatatr att jag menar bubbla då jag säger buckla, inte sant? (A)

Jag ska försöka läsa engelska boken ikväll & träna kinesiska men.. som vanligt lär jag skita i det ..
ska strax ta mig nå att äta tror jag :-P  blir ensam ikväll några timmar för mamma ska på middag och pappa är i uppsala så jag får göra mat själv. Men som tur är finns det lite rester från igår så jag slipper ställa mig å laga mat.
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: marr

haha fin bild;D du peppar mig med:D

2009-03-10 @ 22:50:54
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: Emmy

Haha du ÄR häftig som kan lösa Rubiks kub på under 5 minuter!! Lyssna inte på min knäppa broder! ;)

2009-03-11 @ 17:52:41
URL: http://eholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0