Kladdkakesmaat


Idag var jag och anna på box på friskvårds. Fy så duktiga vi kände oss när vi gick hemmåt. Rent så duktiga att vi tyckte att vi förtjänade kladdkakesmet (eller kladdkakesmaat som jag råkade säga på skolan idag och som marr tyckte var skitkul).
Mums mums! resten av kvällen satt vi bara å pratade en massa :-) hade lite att ta igen tror jag. Skitmysigt i varje fall. SOm alltid med bästvännen.

Imorgon har jag somsagt låååång sovmorgon! Kan alltså gå och lägga mig när jag vill och även stiga upp när jag vill ;-) Känns grymt härligt! Är otroligt trött just nu men känner inte för att sova. Ska nog kanske lägga mig i sängen å läsa.. jag borde göra det iallafall eftersom boken ska vara färdigläst till på fredag... skitbok.

Nu ska jag fortsätta vara på msn å sen får vi se vad som händer helt enkelt.
Inte speciellt intressant inlägg dethär kanske men men, sånt händer.
vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0