ingen disciplin.

annas byxor.. vill ha!

Jag har ingen självdisciplin. Älskling kom och sov hos mig igår så då blev dte inget gym i morse.. ska verkligen verkligen försöka orka ta mig till gymmet imorgon och på torsdag men jag kan inte lova något. Och linnerna jag snackade om, dem måste funderas över, jag vet inte, tyckte inte riktigt min kroppsform passade till den sortens linnen :-/ men får fundera åså..
Är alltså ledig imorgon, och på torsdag har jag bara gympa vilket känns ganska ovärt att fara på. Så är ledig två dagar,  och det kommer vara fult väder och har alltså inget att göra helt ensam ... Härligt, men tråkigt.
Ska se ifall jag kaaaanske kaaanske orkar ta mig till gymmet ikväll. ska försöka.
Ringde nyss till friskvårdskompaniet och bokade in en gyminstruktion klockan 19.00 på torsdag så då måste jag ju dit iallafall haha.
Köpte en Glamour på ica idag. Det blir att kolla igenom den nu tror jag, efter en liten nap. Till middag blir det grekisk sallad minsann :-P
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0