är sommaren här nu?



Idag har vädret varit fint. Och hela denna vecka verkar bli fin, iallafall nere i borlänge där jag kommer befinna mig om några dagar. Känns riktigt bra med stor sol och 24° på festivalen! Kommer befinna mig utomhus helatiden så lite brunare lär jag väl bli! Och inget regn tackar jag för. Nu hoppas vi att smhi håller sitt ord. Annars lär jag gråta.
Vi har börjat tagga i sinne nu! Kan närtan inte fatta att det är så nära nu! Imorgon ska vi samlas vi fyra tjejer och bestämma lite småsaker och peppa ännu mer. :-D
Kommer såklart sakna min pojke men det är ju ändå bara 4 dagar.
Nu håller jag tummarna för att jag ska få tag på min dricka... håll tummarna för mig!
vi ses♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0