sleep until you wake up

Nu medans jag borstar tänderna tänkte jag skriva några rader om kvällen :)
Adam kom och hämtade mig vid halv 9 tiden och då drog vi oss till kvantum för att köpa fika & chips ( :P *mumms*) och sen for vi till fredde som bor i Nyliden, dvs -låååååångt in i skogen ;) väl hemma hos Fredde så spelade jag, anna, fredde & adam  NHL, snackade, skrattade och tjollrade på en massa -som alltid =) jag blir på ett sådans skrattigt humör när jag är med detdär gänget , I love it =) på vägen hem fick jag testa köra bilden ett tag, det gick bara bra :) och sedan resten av vägen, även fast adam satt vid ratten, så vägrade han styra så då var jag tvungen att styra ( observera -bara med vänster hand )  hem ! .. det var rätt kul faktist :] hihi fast läbbigt vissa stunder, men ajg tyckte jag hade rätt så bra kontroll ändå ^^

aja, nu funderar jag på att snart gå och lägga mig .. är lite halvtrött om jag ska vara ärlig (A)








vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: anna

hihi ni verkar ha haft jättekul baby=)

2008-09-27 @ 10:48:24
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: anna

hihi ni verkar ha haft jättekul baby=)

2008-09-27 @ 10:48:33
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0