about yesterday

fyfan, nu kommer ett argt blogginlägg, men fan, är INTE glad nu.. :(
Så här är det... idag hade vi volleyboll träning med martina L som tränare och en massa småknattar till lagmedlemmar! OMG TA MITT LIV! allvarligt... det är inte kul! och inte bara det att vi knappt kommer lära oss nått på träningarna och kommer bli utskrattade på matcher, vi ska även betala dubbelt så mkt i terminsavgift eftersom vi spelar i div.2 nu! 600 jävla spän för att få storspöö för att vi har nybörjare i laget.  förlåt ronnie & även martina L jag vet att ni gör erat bästa, och tack för att ni vill träna oss men fan, jag vill ha tillbaka gamla laget, mitt hjärta skriker efter det just nu!
ja , ni hör ju... jag är INTE glad just nu
känner att jag behöver ta den sista chilichokladtryffeln för att lugna ner mig
jajusteja, nu när jag tog en tugga så kom jag å tänka på igår :) jag och marr var ju på fotoklubben :) det var faktist roligt och till nästa gång ska vi ha nå bra idéer att fota och kanske bli sminkade osv =) skitkul att få göra något med världens bästa Martina :]
här är några bilder från igår

älskar tröjan, men checka min miin (A) omg haha


nu ska jag se Idol så måste dra

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Ida

eh...ge mig fotostudion?

2008-09-04 @ 21:21:35
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det är lugnt älskling, jag sov från klockan fyra och framåt.

Du är sötig förresten.

Jag har ångest över allt hemmasittande och ingapengargöraingetvanor. Gör min dag nästa vecka någon gång?<3

2008-09-05 @ 01:10:53
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känslan kanske kan jämföras med när vi fick veta att "joo, det var sisåhär, att ni ska ha idrott med särskolan hela jävla terminen!!" : D

2008-09-08 @ 09:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0