It looks like I'm staying home today aswell

jag gick och la mig halv 1 och somnade på en gång igår kväll, och min plan var att sova minst 8 timmar så jag tänkte att jag skulle stiga upp om en halvtimma. Men man jag knappast kalla det jag gjort inatt att sova... jag har snarare helatiden försökt somna om. De enda få minuterna man kan kalla sova är de senaste 20 min..  men nu kan jag inte somna om igen. Halsen är uppsvullen -det gör ont när jag sväljer, pratar eller rör halsen, rygg och mage gör ont och eftersom jag inte sovit nått har jag ingen ork överhuvutaget.
FAN! jag som ville till skolan, jag som ville träna idag!
nä, ursh vad jag klagar känner jag, men jag tycker jag har rätt till det idag för jag vill verkligen inte vara hemma.. 
 
Nån får gärna hjälpa mig med teknikutvecklingen sen nån gång i veckan, och berätta vad som händer på matten. Jag har hemma matten så jag ska försöka räkna lite så jag inte hamnar efter
hoppas ni får en bättre dag än jag kommer få <3 puss på er






vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0