fira bror min


marocko -06 med familjen.
skulle inte tacka nej om jag fick fara dit igen


huhu
har nyss gjort typ världens godaste sallad med blandsallad, småtomater, ärtskidor & vindruvor + världens smarrigaste vinigrett :P MUMS MUMS! det ska ätas till den trerättersmiddag som bjuds på ikväll :)
blir bara hemmakväll ikväll också.. umgås med familjen och bada, basta, äta middag osv :) det blir mysigt, visst, men hade gärna varit med älsklingsAnna & älsklingsLollo , men det får bli en annan gång antar jag.. <3
jag har lite smått panik vem som ska bli dagens outfitta idag, men det kommer jag väl på nu under kvällens lopp får jag hoppas (A) jaja, nu ska det ner och bastas så då ska jag inte slösa mer tid här
Puss ha en bra kväll :) ps. jag ska försöka ta lite kort av familjen =)
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0