bara några rader

förlåt, men orkade inte blogga igår, jag var aldelens för trött och slut :S
aja, just nu sitter jag på Teknikutveklingen och borde jobba men jag kände: - Nej det orkar inte jag :$ haha jaja..okejdå jag ska bara skriva lite fort (A)
Jag sitter och lyssnar på "Fields of Gold" av Eva Cassidy och börjar nästan gråta.. ...
fast nu bytte jag till "Just Dance" av Lady Ga Ga och det gör mig på festhumör :D jag och marr ska på stan efter skolan och kolla festkläder inför imorgon =)=) kul kul kul :) imorgon ska bli kul!

och ikväll ska jag vara med anna, fredrik & adam :) känns som år sen jag avr med dem, så det ska bli mysigt =)!!
Jag skriver kanske mer ikväll ^^

vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0