" You are my life now and I will do everything to make you safe again "



AHHH GUD VILKEN FILM!
vet inte ens vad jag ska skriva om den... förutom att SE DEN! :D


Jag blir så lurad av filmer.
Jag relaterar filmer så mycket med mitt eget liv.
Jag blir lycklig men ändå så ledsen
,  för jag vill ha det jag inte kan få.
& Just nu mer än något annat.


Robert Pattinson
fy jag är seriöst som ett barn ibland.. jag blir så förälskad (A)


hm... har jag nå mer att skriva om dagen? Njaa..
Jo.. det gick bra på kinesiska provet :):) tror jag får alla förutom ett poäng :D kul
Imorgon kl 5 måste jag stiga upp för jag ska cykla till KFUM å vara där innan halv 7 för därifrån drar vi till Vännes för att spela två seriematcher =)=) PEPPAD =)=) fast ffyfaaaaan för att stiga upp så tidigt! aja kan sova i minibussen kanske (A) älskar att sova i bilar (A)

Somsagt, ska upp TIDIGT så ska sleepa nu :)
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Ida

men lite kär man blev i den där killen... man glömmer bort att andas liksom ;)

2008-11-29 @ 00:47:15
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0