nattmackan väntar

Så blire uppdatering innan nattmackan :)

Ikväll satt jag barnvakt åt Ronnies dotter Liv :) det var roligt att passa Liv tkr jag :) hon är så otroligt gullig den flickan! :]
Jag skulle egentligen sitta barnvakt med Anna, men hon ligger på lassa för tillfället eftersom hon tydligen har en inflamation i blindtarmen & ska troligen opereras imorgon. Gumman :( är jätteorolig för dig, hoppas allt går bra <3 önskar all lycka till dig! Det var tråkigt att du inte var med ikväll, du som är så bra på att ta hand om barn åså. Jag ville inte vara barnvakt själv, eftersom jag inte trodde jag skulle klara det, så därför ryckte Samme in, men han var inte så välkommen från Livs sida och hon favoritiserade mig så jag ångrar typ att jag ringde Samme. Kände mig dum att jag bad han komma eftersom han egentligen kunde ha gått på fotboll ikväll och säkert gjort en massa annat roligt. Jag tror faktist jag skulle ha klarat det bra själv också men tack för att du höll sällskap iallafall (A)
det blev inga kort ikväll =/ , det skulle det ha blivit ifall Anna var med, men jaja, det får bli en annan gång :)
Bara så ni vet, så hjälper jag gärna till en annan gång =)=)
och ett + i kanten till att jag fick 100 kr för att jag satt barnvakt :$ tack tack, dem ska spenderas väl (A) (trästocks kommer kosta ;) ) Hahaha

Aja, nu blir det väl nå fika och sen lyssna på ljudbok tills jag somnar. är inte trött riktigt än men sömn är bra eftersom jag inte kommer få sova så mkt när jag börjar jobba :S

JUSTE! jag har glömt att berätta att jag har fått sommarjobb! jag hade först tänkt tacka nej men mamma fick damp när jag berättade det för henne så jag blev tvingad att tacka ja av min rasande moder! ;S
Men gissa vad för nå roligt jag ska få göra på mitt sommarjobb? - jo jag ska flytta felparkerade cyklar från centrum! xD
vilket Ida har jobbat med i tre veckor nu, och vilket hon typ hatade & klagade på hela tiden.. såå.. dethär känns ju roligt(!?)
jaja, det är iallfall pengar , jag kommer väl typ tjäna 5000, I NEED IT!, så det kanske är värt det =)

Ha en fortsatt trevlig kväll
Vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: ronnie

tack för hjälpen och det var värt 100 spänn Liv vaknade och frågade efter dig =) hoppas det är en bra ljudbok och att klart vi kommer använda denna grymm aproffshjälp igen ;)

2008-07-06 @ 01:24:11
Postat av: moa-stina

Hon sa väl tom: " Jag vill mysa med Moa-Stina!" :] hihii stolt :}

btw, det är HP 7 jag lyssnar på, den är grym! :)

2008-07-06 @ 01:27:18
Postat av: ronnie

Den är bra =) Helt klart den bästa i serien :)

2008-07-06 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0